دانلود گزارش کارآموزی در باشگاه بدنسازی پهلوانان رشته تربیت بدنی (باشگاه پرورش اندام)

دسته بندي : نرم افزار » حسابداری
تاریخچه بدنسازی
تاريخچه اين ورزش به 184 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد .زمانيكه شخصي بنام ميلا كتابي درباره ورزش و وزنه نوشت و در ان خواص اين ورزش را در بيست و يك مورد اعلام كرد . ورزشي پرورش اندام از سال 1936 اغاز شد زمانيكه براوان ميلر مجله اي بنام يرديسكن انتشار دادند و 10 سال بود فدراسيون پرورش اندام تاسيس گرديد .
رشته بدنسازی :
امروزه با پيشرفت صنعت و ماشيني شدن زندگي ، افراد شهر نشين ، نياز مبرمي به وجو يك برنامه ورزشي موثر كه از نظر زماني نيز مناسب باشد ، در زندگي هر فردي احساس مي شود . در اين راستا بر آن شديم ، يكي از جديد ترين و پيشرفته ترين سيستم هاي رشته بدنسازي ، كه پيش نياز اكثريت رشته هاي ورزشي بوده و سلامتي جسم ، نشاط و تفريح خاطر و افزايش قابليت هاي كاربردي عضلات را همراه دارد ، در اختيار مربيان ، جوان ، نوجوانان و علاقمندان قرار داده ، تا مفيد فايده قرار بگيرد . اين سيستم ، سريع تر و موثرترين روش پرورش عضلات بوده كه علاوه بر بي خطر بودن باعث پرورش سريع عضلات ، و در صورت نياز باعث كاهش چربي فرد مي شود . اين سيستم يك برنامه آموزشي در مدرسه و به خصوص در منزل است ، كه به طور دقيق براي بهترين ميزان پيشرفت در بدنسازي طراحي شده است . همچنين ، در رابطه با نوع تغذيه ، رژيم غذايي و بهترين غذاهايي كه براي بدنسازي لازم هستند ، نيز آگاهي خواهد داد . دانستن اصول تمرينات اين سيستم ، بسيار مفيد مي باشد . لذا توصيه مي شود ، قبل از شروع تمرينات مطالب جنبي را به دقت مورد مطالعه قرار داده و در اختيار دانش آموزان و علاقمندان قرار دهيد.
تجهیزات وخدمات سالن :
باشگاه ورزشی پهلوانان که مجوز آن زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد دارای کلاس های ورزشی ، آمادگی جسمانی ،بدنسازی، فیتنس و... می باشد. این باشگاه که در چهار راه بازار شهرکرد روبروی کوچه 8 و متعلق به آقای مردانی می باشد از لحاظ تجهیزات و امکانات رفاهی می توان گفت دارای فضای نسبتا خوبی است، تهویه مناسب، وسایل بدنسازی نسبتا مناسب و کفپوش مناسب می باشد.مدیر باشگاه با تدبیری که در راه اندازی باشگاه داشته توانسته است فضای باشگاه ورزشی را به نحوی طراحی کند که هر قسمتی از آن را مخصوص ورزش خاصی بوده بطوری که قسمتی را برای وسایل و تجهیزات بدنسازی اختصاص دهد که در هر سانس ورزشکاران بتوانند با تجهیزات موجود بدنسازی استفاده کنند.
تمرینات موثر :
در هر شخصی ، نیروهای بالقوه استثنایی برای رشد جسمانی وجود دارد . برخی پیشرفت ها نیاز به سال ها تمرین ، و یا اینکه روزانه ساعت ها عرق ریختن در سالن های ورزشی داشته ، و از طرفی دیگر تمرینات غیرمنظم و کوتاه ، در برخی افراد می تواند در زمانی کوتاه موجب نتایجی چشم گیر شده و توان و قدرت فرد را افزایش دهد . فعالیت های صحیح ورزشی باعث بالا رفتن قدرت و احساس سلامت می گردد . ولی متاسفانه گاهی نیز عکس این حالت اتفاق می افتد . یعنی ، ورزشکار حس می کند که تمامی انرژی خود را از دست داده و خسته و بی حال شده است . واضح است که اگر شما در جلسات اول تمرین باشید ، این حالت پیش خواهد آمد . ولی اگر احساس به طول انجامد ، نشان دهنده این است که شما بیش از توان تان ورزش نموده اید و هیچگاه نباید تمرینات ورزشی ، بیش از توان بدنی فرد باشد .
تمرينات پيشرفته بدنسازي براي عضلات شما چه خواهد كرد : در ذيل ، با آشنايي با عضلات مختلف بدن و تاثير آن ها در زيبايي و قدرت بدن ، بيشتر به اهميت تمرينات پيشرفته پي خواهيد برد .
قفسه سينه ( سينه ای ) : سينه اي منحني و فراخ ايجاد مي كند ، و بر تفكيك عضلاني تكيه دارد .
پايين قفسه سينه ( دنده ای بزرگ ) : قفسه سينه را بلند كرده ، و حجم محفظه دنده اي را افزايش مي دهد ( در جهت تنفس عميق تر و تناسب بيشتر ) .
جلوي شكمي ( عضلات شكمی)‌: در جهت بهبود ظاهر و سلامت ، ديواره شكمي را به داخل مي كشد
كناري شكمي ( مايل خارجی ) : خط كمري را به داخل كشيده تا ظاهري ((V)) شكل ، به ورزشكار دهد

جلسه هفتم
جلسه هفتم رو با گرم کردن بدن کرده و طبق معمول با دویدن و انجام حرکات کششی بدنمون رو آماده انجام فعالیت های این جلسه کردیم.
تمرین در ارتباط با سر شانه میباشد .
حرکت اول سر شانه هالتر از جلو این حرکت رو در 3 مرحله و با 8 تا 10 تکرار انجام میدهیم.
دسته بندی: نرم افزار » حسابداری

تعداد مشاهده: 13018 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:252 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود گزارش کارآموزی در باشگاه بدنسازی پهلوانان رشته تربیت بدنی (باشگاه پرورش اندام)